Honeysuckle in Practic!!!

Numarul 5/2010 al revistei "Practic Idei pentru casa, gradina si apartament" are un articol despre accesoriile Honeysuckle. :D



Iata textul care a fost publicat + un mic scan al articolului:

"Dintotdeauna mi-a placut sa-mi asortez accesoriile la hainele pe care le port. Si fiindca nu gaseam in comert ceva sa se potriveasca perfect cu hainele mele, am decis sa incerc sa-mi confectionez singura accesoriile. Dar de la a vrea pana la a face, e drum lung; mai concret drumul pana la magazin pentru lut, instrumente pentru sculptat, pensule, culori, tortite, zale.... Nu a fost usor, mai ales ca nu stiam care tip de lut e mai bun, ce instrumente sa folosesc... Experimentand, incetul cu incetul am reusit sa ajung de la o floricica mica si tremurata la masti venetiene in miniatura, purtate ca brose, cercei sau pandantive.

In fiecare zi incercam noi modele, noi culori, combinam nuante si chiar imi improvizam instrumente pentru sculptat pentru a obtine forme surprinzatoare. Ma inspirau elementele din natura, in special motivele florale (de unde vine si numele: “honeysuckle”- este o floare) , decoratiuni din arhitectura orientala, dar si din seriale sau muzica pe care o ascultam.

Nu a durat mult si mi-am facut si un blog (http://thehoneysuckle.blogspot.com/ ) , adaugand modele noi pe masura ce evoluam.

Intre timp mi-am purtat mandra propriile creatii, iar reactiile celor din jur nu au intarziat sa apara. Asa se face ca, entuziasmata de noul meu hobby, am tot facut cercei pentru colege si prietene, care la randul lor m-au recomandat altor colege si prietene. Si astfel am primit si primele comenzi. Nu va pot descrie ce sentiment frumos ai atunci cand vezi ca altcineva poarta un lucru facut de mana ta. Si cand vezi ca munca ta e apreciata si rasplatita, te motiveaza sa creezi si mai mult.

Secretul este sa nu cobori stafeta niciodata, incearca tot timpul sa faci ceva inedit, original, mereu mai frumos, mai complex decat ceea ce ai facut pana acum. Pastreaza-ti amprenta personala, aceste este atuu-ul accesoriilor realizate manual: sunt unice, deosebite de ceea ce exista pe piata.

In incheiere tin sa mentionez ca oricine poate sa faca ceea ce pot face eu si chiar mai bine! ;) Cu exercitiu si determinare, oricine poate sa invete cum se modeleaza cu lut, singura limita e imaginatia fiecaruia, iar cum creativitatea nu cunoaste margini, aveti toate sansele!. Daca descoperiti ca va place sa lucrati cu lut, nu veti simti cum trece timpul, iar un hobby dragut, relaxant se va transforma intr-o afacere profitabila. Expresia “Fa ceea ce iti place si nu va trebui sa muncesti o zi in viata ta!” se aplica foarte bine acestei idei de afaceri.

Anca Tanase,
Bucuresti."

Multe multumiri echipei de redactie!!! :)

5 comments:

  1. Publicarea unui articol in revista PRACTIC, este mai mult decat o garantie a succesului, stiu asta din proprie experienta (vezi blogul meu) si felicitarile mele pentru articol, l-am citit chiar atunci in revista.

    ReplyDelete
  2. Îmi amintesc de acel articol l-am citit chiar atunci la apariţie, dar şi după aceea !!! Pe blogul meu poţi găsi câteva articole PRACTIC, interesante zic eu !!!

    Te aştept cu drag acolo !!!

    ReplyDelete